28 Haziran 2009 Pazar

Kazıklandım. Hayırlı olsun :D

Babalar günü nedeniyle geçtiğimiz hafta bir giyim mağazasından canım babama bir adet gömlek almıştım. Babama gömlek alırım da annem eksik kalır mı hiç? annem içinde aynı mağazadan bir bluz aldım, üstelik abim, abimin eşi ve yeğenime de birşeyler almayı ihmal etmedim (ben bir öğrenciyim ve çok düşünceliyim). Eve elimde poşetlerle geri döndüm ve herkes aldığım hediyeleri denedi. Hepsinin üstüne tam olmuştu. Bir kişi hariç: Babam!!! Asıl hediye sahibinde böyle bir sorun mutlaka çıkmak zorundaydı. Sanki herşey yolunda gitsedi olmazdı... Ne de olsa Şanssızlar Kraliyeti'nin kralı yazıyor şu anda^^. Ertesi hafta, yani bugün ürünü fişiyle beraber değiştirmeye gittiğimde "tüm ürünlerde %50'ye varan indirim" yazısını görmemle, alnımda "jackass" yazısının belirmesi bir oldu. Bide değişim için eski fişin fotokopisini almaları gerekiyomuş. Fotokopi makinalarında sorun çıkınca tam 20 dakika beklemek zorunda kaldım. Çok sinir bi durumdu...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder