31 Ağustos 2013 Cumartesi

Geride Kalanlar

İçinde bulunduğumuz günler itibariyle hayatımda yeni bir arıtım dönemine girmiş bulunmaktayım. Sadeleştirmeye çalışıyorum zamanı yaşadığım onca zaman kaybından kurtuluyorum.

Bir sevgilim var mesela, onunla zaman geçiriyorum artık. Ailemle, akrabalarımlayım daha çok...

Yeni bir kursa başladım. Uzun süredir aklımda olan ancak zaman kayıplarından mütevellit bir türlü başlayamadığım bir kurs... Yeni insanlar, arkadaşlar, hepsi iyi çocuklar...

*  *
*

Ve birden yaşlı teyzeyi hatırlayıp bir selam verip dertleşmek için yanına gittim... Gözlerindeki gülümseme iyi hissetmemi sağlamıştı. İçeri girdiğimde eskilerden kimse yoktu ama. Tozlu sayfaları okuduğumda uzun süredir kimsenin uğramadığını anladım. Neredeydi geride kalanlar?


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder